רביבים ייעוץ והנחייה בע"מ
מכון לטיוב ופיתוח מערכות חינוך
חברת רביבים ייעוץ והנחייה בע"מ פועלת מזה מספר שנים במתן ייעוץ הנחייה והדרכה למערכות חינוך, ארגונים חינוכיים וחברתיים בפרישה ארצית. לאורך השנים צברנו ידע מומחיות וניסיון בעיצוב וליווי תהליכי השבחה וייעול של מערכות בתחומי החינוך החברה והקהילה. מהקמת החברה ועד היום אנו עובדים עם ארגונים מהמובילים בתחומם ומספקים להם שירותי ייעוץ ארגוני, הדרכה פדגוגית ופרופסיונאלית ככלי להשבחת מערכות חינוך ברמה עירונית בית ספרית וקהילתית.
ד"ר ענת רביב בעלת תואר דוקטור בחינוך, מנכ"ל מכון רביבים ייעוץ והנחייה בע"מ.
מרצה במכלל תל-חי
מומחית תחום של משרד החינוך לתחום תכנון לימודים הוראה והערכה.
מומחית תחום של הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך.
יועצת אקדמית של מספר אגפי חינוך באזור הצפון.
יועצת אקדמית של עמותת תפוח בנושאTWT (Teaching Thinking with Technology)
יועצת אקדמית של משרד החינוך במרכזי פסג"ה ברחבי הארץ.
מומחית בתחום אסטרטגיות הוראה/למידה הערכה ובעלת ניסיון עשיר ומגוון בהנחיית קבוצות מורים.
בחברה פועלים מספר מדריכים המתמחים בתחומים שונים במגוון נושאים בתחום הייעוץ וההדרכה במערכות חינוך וארגונים הנושקים למערכת החינוך, כל המדריכים הינם בעלי תואר M.A. ו-Ph.d.
התפישה המרכזית של ארגון מושתתת על אבחון מערכתי מעמיק המותאם לצרכי הארגון וקהל היעד, כבסיס לחשיבה ותכנון ייחודי , קשב וחיבור לצרכי בית הספר והארגון. תהליך העבודה מבוסס על מכוונות אמיתית להיות קשובים ולהתחבר למשאב האנושי בארגון כדי שנוכל להגיע לתובנות עמוקות של הצרכים. מיפוי הצרכים בארגון מהווה בסיס לבניית תוכנית התערבות מותאמת לפיתוח הצוות. מרכיב משמעותי בתרומתנו לשיפור תהליכים (הוראה/למידה, הערכה, בנייה ופיתוח צוות) בא לידי ביטוי בתרגום התובנות שרכשנו לכלל מסקנות המלצות ופעולות אופרטיביות.
תהליך העבודה מבוסס על מכוונות אמיתית לתוצאות מצופות ככלי לפיתוח הצוות והארגון. כל התהליכים מגובים בידע אקדמי ופרקטי מחזית הידע בתחומי החינוך והארגון והוא שזור בניסיון הרחב שצברנו לאורך השנים במגוון רחב של סדנאות ותוכניות התערבות בארגונים ומוסדות חינוך שונים.
תחומי התמחות: חברת רביבים בע"מ הינה חברה בעלת ניסיון רב ומגוון בפיתוח סגלי הוראה, פיתוח והעצמת צוותים בית ספריים (פיתוח רכז הערכה, פיתוח רכזים פדגוגיים), השתלמויות בתחומים על-דיסציפלינאריים כגון: אסטרטגיות הוראה/למידה, מתן מענה למגוון לומדים באמצעות אסטרטגיות שונות ושיפור דרכי ההוראה/למידה. פיתוח תשומות חשיבה גבוהות באמצעות מיומנויות למידה אישיות של הלומדים באמצעות אסטרטגיות לפיתוח חשיבה וכלים ממוחשבים. אימון אישי של המורים בהוראה בכיתה הטרוגנית תוך מתן מענה לתלמידים מאותגרים, מחוננים ומענים ייחודיים לחינוך המיוחד.
פיתוח תרבות הערכה על פי מודל הל"ה. הובלת ופיתוח פנים ארגוני באמצעות תוכנית עבודה שנתית הכוללת מטרות, יעדים וצמתים. ייעוץ בנושאי בניית מערכי הערכה ובקרה התומכים בארגון מן ההיבט של פיתוח שקיפות ואחריותיות כבסיס להפקת לקחים טיוב וייעול תהליכים.
לקראת שנה"ל תשס"ח פותחו במסגרת החברה מספר השתלמויות ייחודיות בנושא שיתוף הורים וקהילה, עיצוב התנהגות ושינוי אקלים כיתה, סדנאות לטיפול ומניעת חרדת בחינות בשיטות חדשניות וייחודיות למדריכי החברה. בחברה מספר מדריכים המתמחים במענים ייחודיים לחנוך המיוחד ואחרים העוסקים בהשתלמויות ייחודיות לגנ"י בתחום מקצועות הליבה ותחום הערכה.
אשמח לעמוד איתכם בקשר להמשך שיתוף הפעולה.
|