|
מאמינים בקשר בין מצוינות חברתית למצוינות בהישגים |
ליאת ביתן |
12/06/2012 |
במועצה האזורית גלבוע החליטו שכדי לשפר את הישגי התלמידים יש לשפר גם את התפיסה החברתית בבתיה"ס ולא רק להקצות שעות לימוד ותגבור נוספות. למטרה זו פותח מיזם בשם "שפת המצוינות", שבו משתתפים כל בתיה"ס במועצה - יהודים וערבים. במסגרת המיזם חיבר כל בי"ס ביחד עם התלמידים אמנה חברתית, הקוראת לאחריות חברתית וסביבתית. האמנות כוללות התחייבות של התלמידים לשאוף לסייע לכל חבר, לקבל את השונה ולהגביר את שיתוף הפעולה ביניהם ובינם לביה"ס. מהמועצה האזורית נמסר, כי במסגרת המיזם גם מוקדשת בבתיה"ס שעה שבועית במערכת לשיחות עם התלמידים, בנושאים כמו "מעורבות האדם בחברה" ו"הדמוקרטיה", המעבירים את המסרים שהאחריות לחיים נמצאת בידי התלמידים וששיפור חברתי עשוי להביא לשיפור משמעותי בהישגים בלימודים. בשבוע שעבר נחתמו האמנות החברתיות בביה"ס היסודי בכפר סנדלה ובביה"ס היסודי נר הגלבוע בגן נר. |
|
|
|
|