|
מנורה מבטחים |
|
|
|
|
|
|
|
רפיק חלבי ומירב מיכאלי יילמדו בתשס"ח תקשורת במכללת אורנים |
החוג לתקשורת ב"מכללה האקדמית לחינוך אורנים,, יעבור בתשס"ח רענון ויציע מספר קורסים חדשים. אחת התוכניות שיונהגו בשנה הבאה במסגרת החוג תהיה "עיתונאים בתקשורת". במסגרת התוכנית יתקיימו שלושה קורסים שיונחו בידי עיתונאים בכירים: העיתונאית והשדרנית מירב מיכאלי, מנחה שידורי הכנסת בערוץ 10, אטילה שומפלבי, ומנהל חטיבת החדשות וממלא מקום מנהל ערוץ1, רפיק חלבי. הקורס של מיכאלי יעסוק בנשים בטלוויזיה. הקורס של אטילה שומפלבי יעסוק בפוליטיקה ותקשורת והקורס של רפיק חלבי - בשיקולי עריכת חדשות. קורס נוסף שייפתח בתשס"ח במסגרת החוג לתקשורת באורנים נקרא "אקטיביזם תקשורתי". הקורס ינסה לחבר בין העשייה התקשורתית והעשייה החברתית של הסטודנטים, ויעסוק בכוחה של העיתונות להביא לשינוי חברתי. מהמכללה נמסר, כי גם תחנת הרדיו של אורנים, שהיא חלק מן החוג לתקשורת, תירתם לנושא החברתי-קהילתי. בקורס יוזמנו להרצות עיתונאים ותיקים שמובילים אג'נדה חברתית. קורס חדש נוסף שייפתח במסגרת החוג לתקשורת באורנים יהיה "שיח ילדים באינטרנט, במשחקי מחשב ובטלוויזיה". הקורס יעסוק במשמעויות ותפיסות העולם שילדים ונוער מגבשים במגעיהם עם סביבות וירטואליות כמו: תכנות מסרים מיידים (צ'ט, פורומים, ו-ICQ), משחקי מחשב ומשחקי וידיאו, אתרי פורנוגרפיה, ותוכניות טלוויזיה פופולאריות. בסמסטר השני של השנה ייפתח קורס נוסף, הקשור גם הוא בתרבות הפנאי והמדיה של ילדים ונוער, שיעסוק בבלוגים ומשחקי מחשב. בשנה הבאה גם ישתלבו תלמידי התקשורת בשנים ב' ו-ג' במכללה באופן פעיל בהפקות של כמה גופי תקשורת בארץ שבהן הם יתמחו בעבודה מעשית בהפקות טלוויזיה. |
|
|
|
|
|
|
לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות |
|
|
קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484 |
|
|
מומלצים באתר |
זהבי יעוץיעוץ למורים; תנאי עבודה, פנסיה ועוד. ובעיקר; כיצד לעזוב את מערכת החינוך עם כל מה שמגיע באמת. גמולים"גמולים – ייעוץ למורה" הוקמה ע"י טל וייס, בעל תואר בכלכלה עם התמחות במימון ומורשה בשיווק פנסיוני. "גמולים - יעוץ למורה" מספקת למגזר עובדי מערכת החינוך בפרט ולמגזרי המשק השונים בכלל, בדיקה אובייקטיבית ומגוון פתרונות פיננסיים להם ולבני ביתם.
מאחורינו אלפי שעות ייעוץ פיננסי ופנסיוני לכל מגזרי המשק השונים.
אל הטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים,סדנאות O.D.T"אל הטבע" מתמחה בהפקת פעילויות שונות בטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים, בתי ספר וקבוצות. אנו מקפידים על איכות בשירות ובביצוע כדי להעניק ללקוחותינו חוויה שתיזכר לאורך זמן. הצוות של "אל הטבע" בשילוב התפאורה של טבע ארצנו מבטיח יציאה מהשגרה וחוויה שתיזכר לזמן רב.
בית ביאליקלאחרונה, נפתח מחדש מוזיאון בית ביאליק, ביתו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.
לאחר עבודת שיקום ושיחזור יוצאת דופן החושפת ומאירה את רוח האיש והתקופה, מזמין אתכם בית ביאליק להתוודע לאחד מבתיה האותנטיים, המרגשים והמלהיבים של העיר העברית הראשונה, ולעולמו הפרטי והציבורי של המשורר הלאומי
|
|
חינוך בארץ ובעולם |
|
|
משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה מספרם של התלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".מידע נרחב על טיפול הרגשי ולקויות למידה
הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים. |
|
|
|