|
מנורה מבטחים |
|
|
|
|
|
|
|
ביה"ס לתיאטרון בובות בחולון יכשיר מפיקי קרנבלים |
ביה"ס לתיאטרון בובות, שבמרכז הישראלי החדש לתיאטרון בובות בחולון, פותח בימים אלה מסלול לימודים ראשון מסוגו בארץ בשם "אומנות הקרנבל". מטרת המסלול היא להכשיר מדריכים להפקת קרנבל ססגוני, שבו הקהילה היא שותפה פעילה, כמו הקרנבלים הגדולים בוונציה, באזל וניו-אורלינס. אומנות הקרנבל הוא מסלול לימודים מעשי, אשר פותח על ידי ביה"ס לאומנות תיאטרון הבובות. במהלך שנת הלימודים, יבחרו התלמידים רעיון שסביבו ניתן ליצור תהלוכה מעניינת, תוך התאמתו לרחוב ולמשתתפים. התלמידים יקבעו את התוכן, הצורה והצבע של הקרנבל. כמו כן, יוכשרו התלמידים בבניית מסכות, בובות ענק, תלבושות ומיצגים, בטכניקות המתאימות לעבודה קבוצתית. מסלול הלימודים מיועד לבני 18 ומעלה. ההכשרה תתבצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים באומנות פלסטית, מוסיקה, תנועה, בניית הבסיס למיצג ועוד. לאחר תקופת הכשרה של שנה, יעבדו בוגרי הקורס עם הקהילה. מביה"ס נמסר, כי המנחים בקורס, ובהם האומנים אדם יכין ושושי פוירליכט, הם בעלי ניסיון עשיר בתחומי הבובנאות והפקת קרניבל. לדברי אילן סביר, מנהל המרכז לתיאטרון בובות בחולון ,האחראי גם לפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות, מסלול הלימודים מתקיים בחולון מכיוון שהעיר ידועה בעדלאידע המושקעת שהיא עורכת מדי שנה בפורים. לדבריו בחולון הצטברו ידע ומומחיות בהפקת תהלוכות מרשימות. היתרון עבור התלמידים, הוא האפשרות ליישם את הידע הנרכש באמצעות השתלבות כקבוצה בעדלאידע. יתרון נוסף - לימודים בתוך מרכז תיאטרון בובות, אשר מאפשר למידה והתנסות במגוון תחומים רלוונטיים. עם תום הלימודים, יוכלו התלמידים אף להשתלב בעבודה במרכז. המרכז לאומנות תיאטרון הבובות שנפתח השנה בחולון, כולל בי"ס לתיאטרון בובות בתחומי הבימה, החינוך והטיפול, מוזיאון, אולם מופעים, סדנאות, ספרייה וארכיון לתיעוד ושימור. המרכז גם מפיק את הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות ולסרטי בובות. לפרטים על מסלול הלימודים: טל' 03-6516848 |
|
|
|
|
|
|
לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות |
|
|
קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484 |
|
|
מומלצים באתר |
זהבי יעוץיעוץ למורים; תנאי עבודה, פנסיה ועוד. ובעיקר; כיצד לעזוב את מערכת החינוך עם כל מה שמגיע באמת. גמולים"גמולים – ייעוץ למורה" הוקמה ע"י טל וייס, בעל תואר בכלכלה עם התמחות במימון ומורשה בשיווק פנסיוני. "גמולים - יעוץ למורה" מספקת למגזר עובדי מערכת החינוך בפרט ולמגזרי המשק השונים בכלל, בדיקה אובייקטיבית ומגוון פתרונות פיננסיים להם ולבני ביתם.
מאחורינו אלפי שעות ייעוץ פיננסי ופנסיוני לכל מגזרי המשק השונים.
אל הטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים,סדנאות O.D.T"אל הטבע" מתמחה בהפקת פעילויות שונות בטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים, בתי ספר וקבוצות. אנו מקפידים על איכות בשירות ובביצוע כדי להעניק ללקוחותינו חוויה שתיזכר לאורך זמן. הצוות של "אל הטבע" בשילוב התפאורה של טבע ארצנו מבטיח יציאה מהשגרה וחוויה שתיזכר לזמן רב.
בית ביאליקלאחרונה, נפתח מחדש מוזיאון בית ביאליק, ביתו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.
לאחר עבודת שיקום ושיחזור יוצאת דופן החושפת ומאירה את רוח האיש והתקופה, מזמין אתכם בית ביאליק להתוודע לאחד מבתיה האותנטיים, המרגשים והמלהיבים של העיר העברית הראשונה, ולעולמו הפרטי והציבורי של המשורר הלאומי
|
|
חינוך בארץ ובעולם |
|
|
משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה מספרם של התלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".מידע נרחב על טיפול הרגשי ולקויות למידה
הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים. |
|
|
|