21/11/2024
בנק יהב
טבע מעודכן
מופ"ת
סמינר הקיבוצים 12

טרוסט

טרוסט- ממצוינות בתוכן למצוינות שיווקית

בזירה התחרותית כיום, עשייה אקדמית-חינוכית איכותית ככל שתהיה אינה מספיקה למיתוג המוסד כמוסד מוביל, ולעתים, שיווק חד עשוי להוות את ההבדל בין ההצלחה לבין הכישלון. משרד הפרסום "טרוסט" אשר נוסד בשנת 2001, הינו משרד הפרסום והאסטרטגיה המוביל בתחום האקדמיה והחינוך, ואחראי על פיצוח אסטרטגיות, הובלת קמפיינים חדים ותוכניות שיווק למאות מוסדות חינוך וארגונים במגזר הכללי, במגזר הערבי, וכן במגזר הדתי והחרדי. בין לקוחותיה של טרוסט ניתן למנות מכללות, בתי ספר יסודיים, חט"ב ותיכונים, רשתות חינוך, בתי ספר מקצועיים, אגפי חינוך ברשויות מקומיות, אולפנות וישיבות תיכוניות, סמינרים, כפרי נוער ופנימיות, ישיבות הסדר ועוד. בטרוסט מעמידים לרשות הלקוחות צוות יועצים רב תחומי המתמחה במחקר ואסטרטגיה, תקשורת ויחסי ציבור, מיתוג ופרסום, וכן ייעוץ, ליווי ואימון שיווקיים, לשם רכישת כלים לגיוס משאבים, לפריצת מחסומי השוק ולהנגשת המידע לקהילה.

 

טרוסט- מחקר ואסטרטגיה, מיתוג ופרסום

 

חברות, ארגונים ומוסדות מרכזיים במשק הישראלי נוהגים לבצע באופן קבוע מחקרים שיווקים-איכותניים, על מנת לתכנן ולבחון מהלכים שיווקיים נכונים ואפקטיביים להגברת ההכרות עם המותג ולהעצמת המכירות. חברת טרוסט מקיימת קבוצות מיקוד וראיונות עומק עם מדגם קהלי יעד פנימיים כגון צוות המורים, הורים, תלמידים, ומדגם קהלי יעד חיצוניים לרבות מתעניינים פוטנציאליים, גורמים מפנים וכלל הקהילה. המחקר מורכב מניתוח נקודות חוזק וחולשה, ניתוח של הזדמנויות מול ואיומים, וכן השוואה אל מול המתחרים. המחקר נועד לחידוד תפיסות החשיבה והצרכים של קהלי היעד השונים, חידוד התועלות המרכזיות הנטועות ב"מוצר" מול הלקוחות. בניית האסטרטגיה והמיתוג כוללת המלצות לשדרוג המוצר, קונספט פרסומי מוביל וסלוגן מרכזי. הכלים הפרסומיים והשיווקיים של טרוסט מורכבים מחוברות וסרטוני תדמית, מצגות ייחודיות ומיתוג פנימי לחיזוק ומינוף התדמית.

 

טרוסט- ליווי שיווקי וקידום מכירות

 

בניית התפיסה הפרסומית של טרוסט כוללת ליווי שיווקי וקידום מכירות לרבות סיוע בגיוס והכשרת כוח אדם, בניית תסריטי שיחה, בניית טקטיקות של שיווק יוזם עבור קהלי יעד חדשים, התוויית מתודולוגיה לשיפור הטיפול במאגר הלקוחות הפוטנציאליים וביצוע סימולציות והדרכות. קידום המכירות מורכב מייעוץ ושדרוג שיווק פרונטאלי וטלפוני, פיתוח גימיקים להעצמת המסר תכנון ומינוף אירועי שיווק לרבות חוגי בית, כנסים וימים פתוחים, ופיתוח טקטיקות לשיווק יישומי מול קהלי יעד שונים. טרוסט פועלת גם לקידום שיווקי גם באינטרנט וברשתות חברתיות לרבות תכנון, בנייה, עיצוב וקידום אתרים, קידום במנועי חיפוש וברשתות החברתיות, בניית קמפיינים אינטראקטיביים, דיוור אלקטרוני, ועוד.

 

טרוסט- כלים לגיוס משאבים

 

התכנון והניהול של הקמפיינים האינטראקטיביים מכיל מגוון רחב של פלטפורמות לרבות קידום בגוגל, דפי נחיתה ליצירת לידים קידום בפייסבוק, החל מהקמת עמוד פייסבוק למוסד או הארגון, דרך הזנת תוכנים בעלי ערך שיווקי ופדגוגי וכלה בשיתופי פעולה עם חברות ואתרים. הכלים לגיוס המשאבים הם הכנת תוכנית עבודה, לוח זמנים ותקציב, הדרכה, ייעוץ וליווי בכתיבה למלכ"רים ועמותות, ייעוץ בקיום פגישות אישיות, אימון לקראת פרזנטציות ובניית טכניקות להמשך ניהול הקשרים השוטפים מול התורמים. אחד מיני לקוחותיה הרבים של טרוסט מסכם: "הצוות של טרוסט מצליח בכל פעם להפתיע עם קו חשיבה חד, מקורי ומסקרן. הצוות זמין לכל בקשה להתייעצות, כשהמקצועיות הבלתי מתפשרת של טרוסט מהווה מבחנתי ערך מוסף ייחודי וחשוב".

נכתב ע"י: פורטל קו לחינוך

שלח דואר
הראה טלפון
שם איש קשר: טרוסט
כתובת האתר: http://www.trost.co.il/
כתובת: המלאכה 1, אור יהודה

השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך