| חברת צליל נתן מייצגת אמנים מספקת לכם שירותי הגברה תאורה והפעלות שונות.
בנוסף מציעה חברתנו מגוון סדנאות למורים הורים ותלמידים בתחומים שונים כגון שמירה על איכות הסביבה בדגש על הפן האקולוגי. לפרטים נוספים | |
|
| העצמה - אימון ופיתוח הדרכה מציע מגוון אימונים אישיים והדרכות לבודדים ולארגונים לשם צמיחה ומימוש עצמי בתחום האישי ובתחום המקצועי. הקורסים והסדנאות מועברים על ידי צוות ההדרכה של מרכז העצמה המורכב ממטפלים, מאמנים ומנחים מומחים בתחומם.
לפרטים נוספים | |
|
| א.ב.נ.ט - זינוק לחיים בניהולה של בת שבע טל הוא מרכז להכשרת מורים מאמנים והורים המעניק גם אימונים שונים לילדים ונוער.
לפרטים נוספים | |
|
| "השחף" – המרכז להתפתחות אישית וקבוצתית שם לו למטרה לאפשר לכל אחת ואחד, לכל קבוצה וארגון לחקור עצמו ולממש את מלוא יכולותיו , חלומותיו ומאוויו..
לפרטים נוספים | |
|
| מרכז איכו"ת נמצא במושב רמת רזיאל ועוסק באילוף כלבים, תרפיה בעזרת בעלי חיים ותכניות לקידום אוכלוסיות שונות. לפרטים נוספים | |
|
| כישורי למידה - המרכז לקידום תפקודים – בהנהלתו של רמי כץ, פסיכולוג התפתחותי בכיר ומומחה לליקויי תפקוד ולמידה, פועל מעל ל- 25 שנים בתחום קידום החינוך וההתפתחות של ילדים. לפרטים נוספים | |
|
| מרכז א.ב.י מתמחה ביצירת תכניות התערבות, מופעים וסדנאות בשילוב אומנויות ותיאטרון פלייבק, למערכת החינוך, מוסדות וארגונים. לפרטים נוספים | |
|
| הלימודים בבית הספר מיועדים ליוצרים המבקשים להתמחות באמנות תיאטרון הבובות ולרכוש שפת ביטוי אישית בה, ולמעוניינים לשלב את אמנות תיאטרון הבובות ככלי עזר נוסף בעבודתם. למבקשים להרחיב את התמחותם, בית הספר מציע חמישה מסלולי לימוד נוספים.
לפרטים נוספים | |
|
| ירדן שחר היא מאמנת אישית ועסקית בכירה mcil מטעם לשכת המאמנים, יועצת ארגונית, מרצה ומנחה קבוצות . לפרטים נוספים | |
|
| בעקבות שחור ולבן - מפגשים וסדנאות אימון והעשרה לצוותי מורים, אנשי חינוך והורים. הסדנאות מתבססות בין השאר על ערכת הקלפים החדשה והייחודית "שחור ולבן"-מצבים.שאלות.רגשות.
הסדנאות מתאימות לימי גיבוש והיערכות, העצמת צוותי מורים והעשרה מקצועית, בתחומים :תקשורת בינאישית, אלימות -לא בבית ספרנו, תפקידו של המחנך בעידן המסכים, התמודדות עם מצבי לחץ,שינויים ומעברים ועוד סדנאות המותאמות לצרכי הצוותים לפרטים נוספים | |
|
| אבישי זיו מתמחה במתן הרצאות לבני נוער על חשיבות תרומת האברים בישראל. זיו מרצה מתוך ניסיונו האישי ולזכותו עמדה הזכות לבחור בהצלת חיים של אזרחים רבים בעקבות סיפור אישי שפקד אותו ואת משפחתו לפרטים נוספים | |
|
| חינוך זה בטבע שלנו. אנו מזמינים אתכם להצטרף למסע החינוכי שלנו, להגיע אל ליבם של התלמידים בנתיבים יוצאי דופן ומרגשים, לגוון את שנת הלימודים שלכם ולהעשירה בפעילויות ובחומרים מבית היוצר של קרן קימת לישראל. לפרטים נוספים | |
|
| מסע הלמידה הינו תהליך מתמשך, דינמי, שאינו תם, ברמה האישית והמקצועית.
לצד תכניות לימוד בעלות מסורת ארוכת-שנים. אנחנו מתעדכנים ומפתחים תכניות חדשות.
תכניות מובילות ופורצות דרך ומהוות מענה לצרכים משתנים בשדה העשייה.
אנו מקווים כי מתוך מגוון התכניות תמצא/י את התחום הקרוב לליבך.
לפרטים נוספים | |
|
| הנחיית קבוצות - תוכנית הלימודים מכשירה את הסטודנטים לעסוק בהנחיית קבוצות ומקנה להם ידע והבנה תיאורטיים בצד מיומנויות מקצועיות מעשיות. ייחודה של התוכנית הוא בשילוב האמנויות ככלים חוויתיים ומעשירים בתהליכי העבודה הקבוצתית. לפרטים נוספים | |
|
| "סיפורים ושירים מדור לדור" – עם יובל דור (מ"הכול עובר חביבי") - מופע/הרצאה מרגש ויוצא דופן העוסק ב"תקשורת מקרבת". הקהל שר לאורך כל הדרך, צוחק ,מתרגש ומתחבר לסיפורים הנוגעים ללב. תצאו נדהמים מעומק התכנים ומנפלאות השפה העברית !
לפרטים נוספים | |
|
| מסע הלמידה הינו תהליך מתמשך, דינמי, שאינו תם, ברמה האישית והמקצועית.
לצד תכניות לימוד בעלות מסורת ארוכת-שנים. אנחנו מתעדכנים ומפתחים תכניות חדשות.
תכניות מובילות ופורצות דרך ומהוות מענה לצרכים משתנים בשדה העשייה.
אנו מקווים כי מתוך מגוון התכניות תמצא/י את התחום הקרוב לליבך.
לפרטים נוספים | |
|
| אבישי לנדאו, מנהל המרכז, יועץ ארגוני בכיר ומאמן (MA)
ניהול ואימון על פי ערכים...לעולם החינוך
לחדרי מורים * לצוותי גננות * לקהילה * למתנ"סים לפרטים נוספים | |
|
| תארו לכם, עולם (כמו בשירו של ג'ון לנון: imagine ) שבו בני האדם שווים,
ממצים את יכולותיהם וחיים בהתאם לרצונותיהם.
שינוי אישי של עולמנו הפרטי, יוביל בהכרח שינוי עולמי.
improvment מציעה מגוון סדנאות ייחודיות לחדרי מורים בנושאי הקופסא האנושית ודרכים לשינוי דרכי חשיבה ופעולה, מגדר ושוויון בין המינים, נשים וגם קריירה ועוד. לפרטים נוספים | |
|
| ד"ר אורלי כץ, מאמנת אישית ועסקית מומחית, ממציאת מודל בעל שישה עקרונות הנקרא "פשוט אני".
מודל "פשוט אני" מתאים ליישום באימון וסדנאות למורים, אימון וסדנאות לבני נוער, אימון וסדנאות לארגונים ומנהלים, , קורסים, הרצאות ואימון קבוצתי. השיטה מועברת באופן חוויתי בשילוב משחקים, סיפורים ועוד..
לפרטים נוספים | |
|
| ייעוץ והדרכה בכל תחומי החיים בשילוב כמה תורות, הרצאות וסדנאות: יהדות ומיסטיקה, קלפי הטארוט ומיתוסים שונים, מיתוסים ואגדות, הכוח הנשי. לפרטים נוספים | |
|
| רות אהרוני היא מאמנת אישית ועסקית. מטפלת NLP. מומחית באימון וטיפול קצרי מועד. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מנחה סדנאות למודעות עצמית, העצמה אישית ומימוש עצמי. מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית, ביניהם: תקשור בעשרה שיעורים, אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים, הקשר הקרמי - אסטרולוגיה זוגית וגלגולים קודמים, השמים יכולים לענות, יוגה - לי ולך ולגיל הרך. לפרטים נוספים | |
|
| חיבורים מציעה לכם סדנה בת 3 מפגשים המוכרת לגמול. במוקד הסדנה הרצון והצורך לחיות ולפעול – כמורה וכאדם, מתוך קשב, חופש וקבלה עצמית. הסדנה נרקמה מתוך ראייה והערכה של עבודת המורה, מתוך היכרות עם הקשיים היום-יומיים עימם עליו להתמודד, ומתוך ההבנה ש"קבלת האחר, כבוד לזולת ותקשורת ללא אלימות" – כל אלה מתאפשרים רק כאשר אנחנו מקבלים את עצמנו בפחות שיפוט וביקורת, כאשר אנחנו מאפשרים לעצמנו חופש ביטוי ומרחב לגדילה. הדלק הנחוץ לנו להתחדשות ולרענון נמצא במרחב הזה, אותו נבדוק וניצור יחד. לפרטים נוספים | |
|
| במרכז הישראלי לאניאגרם תרכוש מודעות עצמית חדשה המאפשרת לך בחירה מודעת. אתה מתחיל להיות "בעל הבית" של עצמך, אתה זוכה בשליטה טובה יותר באשר לתוצאות וההשלכות של פעולותיך. לפרטים נוספים | |
|
| מוזיאון גוש קטיף, הפועל מאז הקמתו במלאת שלוש שנים לעקירת ישובי גוש קטיף וצפון השומרון, נועד ליצור תודעה של שימור, הצדעה וזיכרון למפעל ההתיישבות ולזכרון העקירה. לפרטים נוספים | |
|
| עמותת ובית-הספר קדמה, מפתחים מזה למעלה מעשור עשייה חינוכית המבוססת על אידיאולוגיה של שוויון, פיתוח הקהילה ופדגוגיה ביקורתית. כפועל יוצא מכך, מיושמת בקדמה תפיסה פדגוגית חדשה הכוללת תכניות לימוד אלטרנטיביות ורלוונטיות לחיי התלמידים/ות, ושיטות הוראה מגוונות המאפשרות להצמיח כל תלמיד/ה. לפרטים נוספים | |
|
| התהליכים סביב יישום דו"ח דברת הביאו את מערכת החינוך הישראלית אל אחת משעותיה הקשות ביותר. תהליכים אלה חידדו מאד את חסרונה של מנהיגות חינוכית עצמאית משמעותית, המורכבת בראש ובראשונה ממנהלים של בתי-ספר מכל המגזרים והגילים (וכן מראשי רשויות, ראשי מחלקות חינוך של רשויות, אנשי ציבור אקדמיה ועוד). לפרטים נוספים | |
|
|
|