אז למה צריך אבחון דידקטי באנגלית?
הקושי לנקוט בשפה האנגלית והרבה מאוד השלכות משמעותיות אחרות, במיוחד בעידן כלפי השפה האנגלית עובד היטב על ידינו בתקשורת, מחשבים, מקומות עבודה ולימודים אקדמיים. כדרך לקבל התאמות באנגלית דרך הוועדה המחוזית כשאתם עומדים בפני משרד חינוך רציני, נדרשת אבחון דידקטי באנגלית.
התאמות ברמה 1 בבחינת הבגרות באנגלית עשויות לכלול התארכות, התעלמות מאיות שגיאות והגדלת ההדפס. התאמות ברמה 2 מאפשרות שימוש במילון כוח והצגה כשאתה עומד בפני שאלון בחינות רציני באמצעות קלטת. התאמות ברמה 3 מעניקות לכוח שאלון המותאם למכשולים שנמצאו במהלך אבחון דידקטי באנגלית ובבדיקה בעל פה. האבחון הדידקטי באנגלית הוא המשך האבחנה הדידקטית הכוללת, תוך התמקדות ברמת המידע כנדרש על ידי קבוצת עמיתיהם הנבחנים.
האבחנה האנגלית בוחנת את מידת הקריאה, הבנת הנקרא, אוצר המילים, הביטוי בעל פה ובכתב, וכדומה. לעתים קרובות, חסרונות ברכישת שפה חדשה לגמרי נובעים כתוצאה מירידה בלמידה, וקשיי למידה לעיתים רחוקות. האבחנה הדידקטית נעשית כטיפול הבודק את סוגי הקושי, אפשרויות בונוס בונוסים שניתן להתאים באופן ייחודי לצרכים של כל הנושא הרציני שלך. לצד התאמות רחוקות ממשרד החינוך, בנוסף קיימת הנחיה חיובית המעניקה למלומד יכולת להתקדם בתגובה ללמידה הכוללת שלו, למעט מתן רעיונות למידה יעילים שיסייעו לו בשנים האחרונות.
הדרכת ADHD - HDAD
הפרעת קשב וריכוז היא הפרעת הנוירו-התפתחות הנפוצה ביותר בקרב צעירים ומתבגרים. אומדנים סטטיסטיים מקובלים שבדרך כלל שומרים על כושר
ואוכלים אוכל בריא רוב הזמן, כי בין חמישה לפשוטים של ילדים בגיל בית הספר היותר מועדים לסימפטומים של ההפרעה ברמה כזו או אחרת.
לפני שקראנו לדון בטיפול המתאים להפרעה שלנו יחד עם מקור האנרגיה של כל שיטת טיפול, חיוני לכן אנו מתרגמים תחילה מהי הפרעת קשב. למעשה, הציבור הרחב באמת תפיסה שגויה של תכולת לחות ביחס להפרעה, מכיוון שהיא יכולה להיחשב כהפרעה חד-ממדית אחת, ואילו בחזרה, מדובר בבעיות המשפיעות על מקבץ של פונקציות, ולמעשה ללא עוררין נשארות אשכול של " הפרעות ".
הפרעת הקשב נפגעת לרוב מהתהליך הרגיל לשמירה על תשומת לב בעתיד, אך בנוסף היכולת להימנע מהסחות דעת, היכולת לעבור בין משימות בצורה יעילה, הכוח לחפש משימות מרובות בו זמנית (נקרא גם בשם רב המשימות) , היכן שיכולים לעכב ולהגיב בתוך התחשיב (נטייה אימפולסיבית) ואופציות לשבת מספר שנים או להימנע מהיפראקטיביות (היפראקטיביות). אצל כל הסובלים מהפרעות קשב, שילוב הסימפטומים והפגיעה בתפקוד שונה לחלוטין, וכל אחד מציג רומן ותצלום אינדיבידואלי את ההיבטים השונים כאשר אתה מתמודד עם הפרעה קשה.
הפרעת קשב, למידה, נפש ומה שביניהם
האסוציאציה המיידית שהמונח שלנו "הפרעת קשב" מעלה בשמיעה היא חלק מתפיסת הלמידה. ילדים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז הם ילדים שאינם יכולים לשבת בבית הספר, לימודים לא אפקטיביים למבחנים, הישגיהם האקדמיים נפגמים הם בדרך כלל "מנפחים" שיעורים שמאלה וימינה.
כל הבעיות הבריאותיות והגופניות שלך, לא קשורות רק בהתנהגות שלך. לא הכל תלוי בכמה זללת מהקייטרינג באירועים המשפחתיים למרבה הצער, נכונות למדי. אבל (ולצערי) הדברים לא מסתכמים. בנוסף לקשיי למידה, להפרעות קשב וריכוז יש לא מעט השלכות רגשיות וחברתיות שמשאירות את חותמן על הצעירים העומדים בפניה. ילדים עם הפרעות קשב וריכוז בדרך כלל לא סובלים מכשל שורשי. המבוגרים שקרובים להם, בין אם הם הורים או צוות חינוכי, עשויים להעביר באופן לא מודע מבצעים שהם מתישים ומאכזבים (קידומים זה בדרך כלל נכון ומציאותי, אך ילד יכול להתקשות להתמודד עם זה).
יתר על כן, עמיתיהם, ילדים המתמודדים עם הזרקת יתכן ויהיה בעיה להגדיר משחק גרוע לאורך זמן. ילדיהם בגיל הרך ובני כיתתם רוכשים משימה זו להכיל את הפעילות שלהם יתר על המידה, והשיחה שהם נראים לא קשובים ואכפתיים - תחווה אותם הופכת אותם למסך גדול למצוא את ביתם של חברת הצעירים. כלומר, תינוק שמתמודד עם הפרעות קשב וריכוז מתמודד עם קשיים בהרבה מאוד זירות ולא רק בכיתה.
אז הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה?
לילדים עם הפרעות קשב וריכוז קיימת אפשרות למרשם רופאים. זה פשוט להוסיף (כדור יום אחרי יום לפני הלימודים), בנוסף הוא עשוי גם לשמור על החסרונות שלו. בתנאי שהטיפול הרפואי מביא לכך השפעות שליליות לא רצויות ובכל מקרה לאדם תמיד יש השפעה דיסקרטית, כך גם מרחיב את תחושת הבעלות של הילד לא משנה איזה הישג של התמודדות בהצלחה עם ההפרעה. עירית דנאי, פסיכותרפיסטית מטפלת באלבום ומנהלת אמצע תשוקה (סניף כפר סבא), מציעה טכניקת למידה של התמודדות עם קשיי קשב.
בתהליך קבוע, הכולל מאמן או מאמן מצד מרכז הצורך, הילד לומד להממש ולנסח את הקשיים שלהם, להבין את מקורם ולהוריד את רגשות האשמה והאחריות שלהם שימושי, רוכש כלים לארגון יומיומי מה ( קשיים אובייקטיביים ואמיתיים) שסימני אזהרה, לא משנה מה ההפרעה מזמינים אותו, לומד לדאוג לעצמו. ותואם את המסגרת האקדמית, הוריו וחבריו, ובעצם רוכשים מחדש יכולת וכוח דרך, המתעצמת להעצמת הדימוי העצמי ולהפחתת החרדה המלווה תמיד את ההפרעה. עירית דנאי מציינת שילדים קשובים בנוסף מראים ירידה במצב על אף הפרעה, אך בנוסף עלייה משמעותית ברווחתם הנפשית ובאיכות חייהם.
עלות האבחנה הפסיכודידקטית לעומת עלויות הטיפול העתידיות
בהתאם לסקר שנערך על ידי בחינת עמותת ניצן, ההוצאה הכספית העתידית של משק בית אצל ילדכם היא ליקויי למידה עשויה להסתכם בסך של 1,600 שקל לשלושים יום, אולם הכמות הטובה ביותר של האבחנה המקורית היא מרתיע הורים שרבים מהם ישקלו באבחון זול יותר. אין ספק כי אבחנה יקרה באמת היא אבחנה איכותית, אך חשוב מאוד להבטיח כי הנוסע שעושה את האבחנה הוא כשיר, והאם הוא מוכר באמצעות משרד החינוך. הורים בשפע הסתמכו על מכונים שלא אושרו, מכיוון שהאבחנה שניתנה למעשה לא הייתה תקפה בבדיקת משרד החינוך.
הורים אחרים מוסרים את האבחנה בתקווה שהבעיה תסתיים לאורך זמן. למרבה הצער, לקות למידה מתגלה כתופעה מולדת, ובכך היא מלווה אישה / גבר ממש כמו לידתו ולאורך חייו. בדיוק הזיהוי של ליקויי למידה הוא משמעותי במאמץ למנוע מהגדולים לצבור פערים חינוכיים שקשה יהיה לצמצם, וטיפול בפערים אלה לא פשוט יותר מסובך, אלא בנוסף יקר משמעותית.
"זה בהחלט עדיף, דידקטי, פסיכודידקטי או ממוחשב?"
ישנם רק שני סוגים עיקריים של אבחנות שנוצרו בכדי לספק למערכת ההדרכה ולזקנים טיפים אופרטיביים להתערבות
כפי שצוין על פי צרכי המקרה: האבחנה הדידקטית בעת השימוש באבחון הפסיכו-דידקטי. שתי המבחנים הללו מקובלים על המלצה על התאמות בחינות. ההתאמות מאפשרות שינויים בתנאי הבחינה או במתכונתם, כדי לתת לתלמידים עם לקויות למידה אותה שיטה להביע את יכולותיהם.
האבחון הדידקטי בוחן מגוון רחב של פונקציות החשובות עבורך ואחריות לרכישת מיומנויות בסיסיות הדומות לקריאה, כתיבה ומתמטיקה. האבחנה הדידקטית מקובלת על אישור התאמות ברמה 1-2. האבחנה הפסיכו-דידקטית היא אבחנה מפורטת, המשלבת היבטים דידקטיים ופסיכולוגיים ובנוסף בוחנת את מנת המשכל. אבחנה זו חשובה לאימות התאמות ברמה 3 שמשנות את האופי ללא קשר לבדיקה. התלמידים נשלחים מעבר למבחנים הממוחשבים כאשר יש להם חרדה כאשר הפרעת הקשב. האבחון הממוחשב מתפקד כלי רק לצורך ההסבר הרפואי להשפעה או שלילת הפרעת קשב וכמובן אינם תקפים בגלל משרד החינוך, ולכן מומלץ מאוד להתייעץ עם אבחנות אלה רק מכיוון שהפנו למומחה.
התוקף ללא קשר לאבחון הפסיכודידקטי
בינתיים, סטודנט שזוהה בנוסף מוקדם עשוי להיאלץ לחזור לאבחון פסיכו-דידקטי לפחות פעם אחת במהלך הלימודים.
כדי לקבל את הנהלים שנקבעו ממשרד החינוך, מחקר שהופק מכיתה ז 'ואילך יהיה תקף עד סוף בית הספר העל יסודי, בתוקף לכל האבחנה הרצינית שלך, גם לשיפור ציוני הבגרות עד גיל 25. עם זאת, האבחנות העלולות להיות תקפות כתוצאה ממשרד החינוך כמעט ולא תקפות בכל המוסדות האקדמיים.
בפועל, מוסדות אקדמיים רבים דורשים אבחנה פנימית משלהם, או קשורים למוסד אבחוני מסוים. בנסיבות אלה, גם כאשר יתכן שהוא לא הגיע לגיל 25, סביר להניח כי לקות הלמידה של מבוגרים תיאלץ לבזבז עבור אבחנה נוספת שהוכחה למוסד ההדרכה בו הוא מעוניין ללמוד. קופות החולים המגוונות מסבסדות מספר אבחונים וכיסויים מתחת לביטוח המשלים, וכדי להשיג זאת, מומלץ ליצור קשר בעצמכם עם קרנות לרשימת מכונים במסגרת ההסדר, ולבחון את השיטה והמסמכים. בלחץ מקבלים דמי השתתפות.
אבחון דידקטי בעברית
לקות למידה היא הגדרה מוחלטת של עדיפות הגורמת לקושי לאדם לצבור מיומנות או ידע רב. הלקויות מקורן בכישלון נוירולוגי, הן אינן תורשתיות, מולדות ומלוות גם במהלך חייו הבוגרים. חלק מהמקצוענים שוקלים ...
אבחון דידקטי באנגלית ללקויות למידה
לקות למידה היא הגדרה מוחלטת של העתק המסייע להקשות על
אדם לרכוש מיומנות או ידע זעיר. המוגבלות מקורן בכישלון נוירולוגי, הם תורשתיים, מולדים ומלווים את האדם גם במהלך חייו הבוגרים. חלק מהאנשים המקצועיים מחשיבים את קטגוריית לקויות הלמידה כדי לשלב בתוכם דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה בלבד, בעוד שחלקם כוללים עד כה את אותה הקטגוריה לקויות נוספות כמו ליקוי שפתיים, הפרעות קשב ובלקויות למידה לא מילוליות.
הדרך הטובה ביותר לחפש נכויות היא באמצעות אבחנה דידקטית, המקיפה למידה בתחומים מגוונים. ישנן מספר רב של צורות של אבחון לקות למידה, כאשר האבחנה הבסיסית היא אבחנה דידקטית כללית בעברית. אבחנות נוספות הן אבחון דידקטי מתמטי, אבחון דידקטי באנגלית, אבחון מוכנות מדרגה ראשונה, ואבחון פסיכו-דידקטי, הנוטים להמליץ על חשד להפרעות קשב, קוגניטיביות ורגשיות המשפיעות על תהליכי למידה, או כשמונעים על המשך הפוטנציאל הוא נמוך.
ליקויי למידה בשפה זרה
ספר האבחנות הפסיכיאטרי האמריקני מועיל DSM, ליקויי למידה עשויים להיות מוגדרים בנסיבות בהן הכישורים הבסיסיים של האדם הדומים לקריאה, כתיבה או מתמטיקה צפויים פחות באופן משמעותי מגילו, השכלתו והשכלתו. במהלך העשור האחרון מחקרים התעניינו באטיולוגיה של ליקויי למידה בשפה זרה ושפה זרה. ממצאי ההמצאה הראו שיש קשר בין לימוד שפה זרה ורכישת מיומנויות בשפה ראשונה, וכמובן שניתן לחזות את אפיון הקשיים ברכישת שפה זרה בקשיים ברכישת כישורי שפה ראשונה. נמצא גם כי קיים קשר משמעותי בין יכולת תחבירית ומיומנות בקידוד פונולוגי של קידוד ואסטרטגיות קריאה, אם לומר זאת, קשיי הבנת הנקרא נבעו מקשיים דקדוקיים וקידוד ולא קשיים בהסקת מסקנות. המחקרים השונים מדווחים כי אנשים של מלומדים עם לקויות למידה בתחומים ייחודיים השווים ליקויי זיכרון קצרים וארוכים, ליקויים בעיבוד פונולוגי, ליקויים אוטומטיים בפיתוח מיומנויות וכו ', לקו למידה ברכישת שפה זרה באופן משמעותי על רקע אי-למידה. סטודנטים.