המסקנות מהיוזמות השונות של אותן ישיבות מורים ראשוניות באינטרנט - מלמדות כי דינאמיקה חברתית של ישיבות צוות מתקיימת גם במערכת מתוקשבת ללא קשר פנים-אל-פנים. מתברר כי השיח החברתי המתפתח בישיבות צוות באינטרנט, אינו נופל בדבר מהשיח המתקיים בישיבות הצוות הרגיל (כן, ואפשר אפילו לרכל באופן דו-צדדי באמצעות ה-instant messaging בין שני משתתפים). עוד נמצא, כי החיבור המיידי בין מערכת ה-OFFICE של המורה בבית ובין הפלטפורמה הממוחשבת של הצוות הווירטואלי באינטרנט מגביר את יעילות הישיבות. ניתן בקלות רבה יחסית לנתב תוך כדי הישיבה מסמכים, הצעות לתוכניות לימודים ומערכי שיעור בין המורים לבין עצמם.