כמה קל לשבץ מערכת שעות
בית-ספרית...!
התחילו לעבוד עם תוכנת "מערכית"
(גרסת 2008) ותוכלו לעבור את השיבוץ ללא ייסורים
תוכנת מערכית פותחה כמענה לתלאות ולייסורים שעוברים המשבצים כל שנה מחדש. התוכנה שואבת מתוכנת המנב"ס את נתונים הנדרשים (שמות המורים, מקצועות הלימוד וכדומה), מבקשת מהמשבץ נתונים נוספים ומשבצת באופן אוטומטי או חצי אוטומטי או ידני את המורים בכיתות השונות בשכבות השונות.
תהליך השיבוץ הממוחשב אורך 1-3 ימים (במקום שיבוץ לא ממוחשב שאורך כ- 2-3 שבועות) .
לקבלת פרטים נוספים
לקבלת הצעת מחיר בדוא"ל
אני מעוניינ/ת לרכוש את התוכנה עד סוף החודש
ולקבל במתנה את תוכנת "יומית" ואת תוכנת "מצגית"
בכניסה לחברת ארז אדר מחשבים כבר מרגישים אווירה אחרת ומיוחדת: צמחיה ירוקה, ריחות אורנים ואנשים מחייכים. פגשנו את דורון ארז מנכ"ל ובעל החברה. דורון ארז נשוי אב לשלושה וגר בשכונת בית הכרם בירושלים.
"ארז אדר מחשבים החלה את דרכה בשנת 1987 כחנות מחשבים שכונתית בפסגת זאב בתקופת מחשבי ה-XT והמסכים ירוקים", מספר דורון ונזכר בסיפור משעשע מאותה תקופה: “היתה לנו אז שיטת שווק מעניינת - נהגנו לחלק דיסקטים עם משחקי מחשב מתנה לילדים מהשכונה. הילדים היו הולכים הביתה ומביאים את הוריהם לחנות - לקנות מחשב לדיסקט שקבלו ...”
ההורים של דורון עזרו לו בשנים הראשונות, ובאו כל יום מתל אביב לירושלים לעזור ולאייש את המשרד. "אני זוכר שבתחילת הדרך היו קשיים רבים והעזרה שלהם הייתה עצומה.“
"מהרגע שבו התחלנו לתת שרות ולמכור ציוד שמנו דגש על מחויבות ללא תנאי לצרכי הלקוח.
קשה להאמין שבתחילת הדרך הצלחנו לעבוד ללא טלפון. בזק התעקשו שמותקן קו טלפון במשרד שלנו ולא הסכימו להתקין טלפון נוסף. מול המשרד היה טלפון ציבורי ששימש את החנויות שלידנו ואותנו. בכל צלצול רצנו לטלפון לענות...!
הזמנות מספקים נעשו בעמידה ליד הטלפון בחוץ. במשך שנתיים ניטשו ויכוחים עם בזק אם יש או אין טלפון . דבר לא מנע מאיתנו להמשיך ולתת שרות מעולה ללקוחותינו. הפעילות גדלה והתרחבה למרות שלא היה רכב וספקתי את הציוד בעזרת מוניות.”
במשך השנים המשיכה החברה לשמור על האחריות והמחויבות תוך כדי צמיחה והתרחבות. ארז אדר מחשבים מספקת כיום שרותי תמיכה לגופים עסקיים ולמוסדיים רבים, משווקת ציוד איכותי של מותגים מובילים בתחום התוכנה והחומרה ומשווקת בלעדית את תוכנת "מערכית" לבתי ספר בכל רחבי הארץ.
שרותי התמיכה של החברה ניתנים למוסדות חינוך רבים, בניהם מכללות למורים, בתי ספר, ישיבות, עסקים, משרדים, אוניברסיטאות, מועצות מקומיות, עיריות וגופים נוספים. הטכנאים של ארז אדר מספקים שרותי תמיכה בתוכנה וחומרה בזמנים קצרים ובמקצועיות .
דורון מספר על לקוחות מרוצים המבקשים לאמר תודה על הטיפול המיוחד שהם זוכים לו, על כך שהחברה תמיד לוקחת אחריות מלאה על בעיות הלקוח ודואגת לתאם בין כל נותני השרות בתחום המחשוב. "היום התקשרו אלי ממדרשת מוריה" מוסיף דורון "והודו על טיפול בבעיה שמאד הטרידה אותם. הם הדגישו את השמחה שלהם שאנחנו אחראים על רשת המחשבים שלהם וכך הם בטוחים שלא יפלו בין הכיסאות של נותני השרות הרבים למדרשה בתחום המחשוב.”
מגוון מוסדות החינוך המקבלים שרות מהחברה, נהנים גם מתוכנת "מערכית" לניהול ושיבוץ מערכת שעות בית ספרית . התוכנה מאפשרת מעבר של נתונים מתוכנות אחרות כמו תוכנת ניהול בתי ספר (מנב"ס) ומאפשרת סוגים שונים של שיבוץ באופן מהיר ויעיל. ארז אדר מחשבים בחרה את תוכנת "מערכית" להפצה בגלל הפתרון המיוחד המשולב בתוכנה שמקל על המשבצות/ים לבצע את משימת השיבוץ המורכבת עבור כל גודל של בית ספר ביעילות ובקלות. דורון מדגיש את ההתאמה המלאה של התוכנה לצרכים המיוחדים של בתי הספר השונים כולל גם את "אופק חדש" .
עם גדילת החברה נוצרו בעיות של העברת מידע בתוך החברה. "לא היו לי כלים לדעת מה מצב הטכנאים בשטח. מי סיים ומה בוצע. גם משימות נמסרו בע"פ או במייל ללא יכולת לעקוב אחרי הביצוע. מצאתי את עצמי מתקשר כל היום לעובדים כדי לקבל דיווח, והם טענו שאני לא מאפשר להם לעבוד. נוצר צורך למדוד את התפוקה ואת היעילות של הטכנאים ושל המשרד ללא הפרעה לעבודתם השוטפת."
כדי לפתור בעיות אלה התחיל דורון בפיתוח תוכנה המאפשרת קבלת תמונה מלאה בכל רגע על מצב החברה. "היה חשוב לי שהתוכנה תתעד כל פעילות ותרכז את הנתונים כך שבמבט מהיר אפשר יהיה לראות אילו משימות טופלו ואילו לא, מתי כל עובד יצא להפסקה ובקיצור מה עשה כל אחד מהעובדים בחברה בכל רגע נתון.” לדורון היה חשוב שהכל יהיה אינטרנטי כך שהוא יוכל לקבל נתונים גם כשהוא בחופש בפגשות בחוץ .
עם סיום הפיתוח דורון ארז ניסה את התוכנה בארז אדר מחשבים והופתע מהשינוי שהיא עשתה בחייו.
"זה מדהים. כי היום אני יכול להכנס לאתר החברה (שבו נמצאת התוכנה) מכל מקום בעולם ומכל מחשב, ולדעת מה כל אחד מהעובדים עושה, להוסיף להם משימות לעדכן את רשימת הלקוחות וכו'. זה משפר את היעילות באופן שקשה לי לתאר...” כתוצאה מההצלחה בחברה החליט דורון לשווק את התוכנה (שנקראת 'אירגונט') ללקוחותיו.
התוכנה נותנת מענה בתחומים הבאים: ניהול משימות, ניהול ומעקב שיווקי, מעקב שעות עבודה, הכנת הצעות מחיר, ניהול קריאות שירות ועוד...
ניתן להתנסות בתוכנה ללא תשלום באתר :
כיום ארז אדר מחשבים מטפלת בתחנות וברשתות תקשורת מתקדמות בארגונים ובין סניפים. דורון נותן לדוגמא את המכללה למורים ע"ש ליפשיץ בה חברת ארז אדר מחשבים מנהלת חוות שרתים המשרתת את השלוחות והקמפוס הנוסף של המכללה ומשתמשת בכלים החדשניים ביותר של אבטחת מידע.
החברה דוגלת בטיפולים יזומים לצורך מניעת תקלות. כדי להקטין את הנזקים יוזמת ארז אדר מחשבים במחזוריות קבועה ביקורים אצל לקוחות ושמה במעקב את החומרה והתוכנה. "טיפולים מונעים מובילים את תפיסת השירות שלנו." אומר דורון בגאווה "לפני שתקלה עומדת להתרחש, הטכנאים של החברה מזהים את הבעיות ומטפלים בהן.”
כמו כן עוסקת החברה בשיווק של ציוד מחשוב לבתי-ספר ולמוסדות חינוך. “אנחנו מתמקדים במותגים עם 3 שנות אחריות באתר הלקוח".
דורון מוסיף שהחברה מציעה ללקוחות חדשים שעת טכנאי ראשונה ללא תשלום כדי שיוכלו להתנסות באיכות השירות של החברה ומזמין אותנו להיכנס לאתר החברה המציג את המוצרים השונים המשווקים ע"י ארז אדר
|