בכנס הארצי למורי החינוך הטכנולוגי, שהתקיים לאחרונה בתל אביב, השתתפו מורים מרחבי הארץ, אנשי אקדמיה ותעשיינים.
בין המשתתפים בכנס הייתה גם דליה אמסלם, רכזת מגמת האלקטרוניקה ורכזת שכבת י"ב בכפר הנוער ויצו ניר העמק שליד עפולה. אמסלם הציגה בפני המשתתפים בכנס את פרויקט "האתר כקטר": סביבת הוראה מקוונת כאמצעי לתיעול הישיבה של תלמידים מול המחשב ללמידה והכנת שיעורי בית.
אמסלם הציגה בפני הנוכחים מצגת, שהסבירה על פעילות האתר שהיא העלתה לרשת במטרה לקדם את תלמידי ויצו ניר העמק.
בכפר הנעור פועלת מגמת אלקטרוניקה שבמסגרת ניגשים התלמידים ל-15 יחידות לימוד. אמסלם אמרה בכנס: "המציאות שבה אנו חיים כיום מחייבת התמודדות עם שינויים מהירים ומתמידים בכל תחומי החיים .אנו חיים בעיצומה של המהפכה המידענית המשנה פרספקטיבות רבות של החינוך. מערכת החינוך עומדת בפני מציאות דינאמית, שבה הזרימה של המידע והנגישות אליו, מהווה אתגר לשינוי של תפיסות וגישות.
הבעיה היא שתלמידים מבלים זמן ניכר מול המחשב, ומגיעים ללא שיעורי בית וללא הכנה מוקדמת לשיעור, גורם המשפיע ישירות על הישגי התלמידים. הפתרון: תיעול הישיבה של התלמידים מול המחשב לצורכי למידה בעזרת בניית אתר אינטרנט ייחודי, המשלב בתוכו גירויים אינטלקטואליים ולימודיים מבלי להזניח היבטים חברתיים ערכיים ותקשורת אישית ומיידית. במסגרת המטלה המקוונת נדרש הלומד להפעיל מיומנויות למידה מגוונות ויש סיכוי רב יותר להתאמה בין סגנון ההוראה לסגנון הלמידה. המיוחד באתר שלי הוא השילוב בין כל תחומי העבודה, כך שתלמיד המגמה נפגש לא רק עם חומרי לימוד אלא גם עם קישורים לאתרים נוספים בתחום המקצוע, סיפורים עם מוסר השכל, ברכות לימי הולדת ועד,המעודדים כניסה לאתר והפיכת שיעורי הבית לחוויה שכיף לבצע אותה".
אמסלם הוסיפה כי היא שמחה להציג בפני הנוכחים את המודל האינטרנטי שהפעילה לאורך כל ימות השנה, ושיצר אינטראקציה יעילה ביחד עם התלמידים. לדבריה, האתר שהקימה השיג את המטרות שהציבה לו. התלמידים השתתפו בו באופן פעיל ונעזרו בו להכנת שיעורי בית, לשאלות ופתרונות למבחנים ושימושים רבים נוספים, כמו דיונים בפורומים וההכנות למסיבת הסיום של בית הספר.