"ליניב", הוקמה לתת מענה אחר ושונה, להצלחה של תלמידים בלימודי השפה האנגלית. אצלנו, האנגלית מדוברת.. אצלנו, האנגלית, נלמדת באופן אחר : בשיח, בשיר, בתנועה ומשחק.. אצלנו, לומדים עם חברים, כי החלק החברתי, מעודד מוטיבצייה והצלחה.
אצלנו, מתקדמים, בביטחון, מעבר, לרמת הלימודים הפורמלית.. אצלנו, זה אחרת...
ריקי, מנהלת התכניות, בעלת תואר M.A., מאוניברסיטת "ליברפול", באנגליה. מורה לאנגלית, לכתות יסודי וחטי"ב. בעלת נסיון עשיר במערכת החינוך והעשרה, בהוראה ומיומנויות למידה.
אנגלית בגיל צעיר ?
משקיעים בשפה שנייה ומתחילים בהצלחה. יתרונות רבים יש ללמידת האנגלית כבר בגיל הרך (5-8 שנים). ילדים בגיל צעיר, פתוחים יותר לקליטה רהוטה, חוששים פחות משגיאות ופתוחים להתנסויות. בהתייחסות לטווח הארוך, ילדים אלו משפרים מיומנויות למידה בתחומי דעת נוספים, תוך כדי למידה של השפה האנגלית.כמו כן, בשעה שמציגים לילדים אלטרנטיבות לביטוי עצמם בשפה האנגלית, נותנים להם אפשרות לתקשורת במרחב תרבותי רחב, החל מסביבתם הטבעית ועד לאפשרות אוניברסלית כוללת. ילדים, לומדים ומבינים טוב יותר גם את שפת האם, בעזרת פיתוח מיומנויות הלמידה.
בתכנית האנגלית שלנו "GROWING WITH ABC ", המגוונת בתוכה מיומנויות רבות הנותנות מענה לכל טיפוס של לומד, אנו מבססים את התוכנית ע"פ השימוש באינטליגנציות (גארנר 1983) ואסטרטגיות מרובות, כך שהתוכנית תיתן מענה לכל מגוון הלומדים: * לומד מטיפוס מילולי - הינו ורבאלי, מקשיב, כותב, קורא ומדבר. * לומד מוזיקאלי - בולט בהעדפה ללמידה בקצב ובשירה. *לומד לוגי - משתמש באינטליגנציה והיגיון ולומד על בסיס ארגון, סדר ומבניות. *לומד ויזואלי – יצירתי, המתבטא בדרך של תאור ותמונה. *לומד אקטיבי - מסתגל למצבים תנועתיים ומשתנים. *לומד רגשן - גמיש, מתבטא ומבטא רגשות ובעל אוריינטציה משימתית. * לומד סוציאלי – חברתי, לומד מתוך עניין של תקשורת, חוויה חברתית ושיתופית.
|
|