ממה צריכים הדירקטורים לחשוש? כיצד ישפיעו הוראות באזל 2 על התנהגות הבנקים? מהן ההתפתחויות המרכזיות באפיקי המימון החוץ בנקאיים? מהם השינויים החלים בשוק ההשקעות הישירות והעקיפות בנדל"ן? סוגיות אלה ואחרות יעמדו במרכזן של תוכניות ההכשרה למנהלים במסגרת להב – בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, בסמסטר הקרוב.
בתחום הנדל"ן פותחו בלהב שתי תוכניות חדשות שיענו על הצורך של מנהלים בכירים להתעדכן בתחום: תוכנית השקעות נדל"ן בשווקים גלובליים, בניהולה של ד"ר אפרת טולקובסקי, רלוונטית כיום לאור כניסתם בשנים האחרונות של משקיעים פיננסיים לתחום הנדל"ן ששינתה את פניו של שוק הנדל"ן להשקעה. תוכנית מכרזי נדל"ן, בינוי ותשתיות המוצעת בשת"פ עם משרד עו"ד לוטן-הררי והתאחדות הקבלנים והבונים, מקנה הבנה נרחבת לתחום שמתאפיין ברמה נמוכה של סובלנות לטעויות ובסיכון גבוה.
יישום הרפורמות בשוק ההון והתפתחות שוק המימון החוץ בנקאי, הביאו לעלייה בחשיבותם של לימודי הניהול הפיננסי ושוק ההון בקרב מנהלים, ולפיתוחה של תוכנית "מימון חוץ בנקאי" בניהולו האקדמי של פרופ' שמעון בנינגה, בשת"פ עם חברת דרוג האשראי "מעלות".
תוכנית נוספת הנה "ניהול סיכונים פיננסיים ותפעוליים" במתכונת עדכנית, במסגרתה יובהרו המרכיבים העיקריים בהוראות באזל 2 המשפיעים על התנהגות הבנקים אל מול הפירמה.
לדברי אודי אהרוני, מנכ"ל להב: "לאור עלייה של כ- 30 אחוז בביקוש, החלטנו לחדש ולהרחיב את היצע התוכניות למנהלים בתחומי נדל"ן וניהול פיננסי, וכן גם תוכניות מתקדמות לדירקטורים בכירים. כגוף המוביל בארץ בהעצמת מנהלים, אשר מהווה את נקודת המפגש המשלבת באופן אינטגרטיבי תכנים מתקדמים מהאקדמיה ומהעולם העסקי, מטרתנו הנה "להוביל חדשנות בניהול" ובתוך כך אנו מציעים תוכניות ניהול חדשות המתמקדות בנושאים הרלוונטיים והחשובים ביותר לקהילה העסקית בישראל, בדגש על סגל המרצים הטובים ביותר לכל תחום".
כמו כן, לאור הצלחתן של תוכניות הניהול המסורתיות לדירקטורים בשנים קודמות, תיפתח השנה לראשונה "תוכנית מתקדמת לדירקטורים בכירים" בניהולו של פרופ' יוסף גרוס, שתתמקד בהשלכות של משבר הקצאת האופציות לדירקטורים והחששות העומדים בפניהם.
גם בתחום פיתוח ארגוני ומשאבי אנוש מציעה להב תוכנית חדשה הנקראת "ניהול משאבי אנוש במאה ה-21" בניהולה של פרופ' אמירה גלין, אשר תעסוק באתגרים העומדים בפני מנהלי משאבי אנוש: הפסיקות החדשניות והלך הרוח בבית הדין לעבודה, בעיות בניהול משא ומתן עם עובדים, גורמי לחץ, בעיות של שוויון הזדמנויות והטרדה מינית בעבודה, התמודדות עם צמצומים והתרחבויות מהירות ועוד.
במסגרת הפעילות השיווקית לקידום תוכניות הניהול החדשות, להב מעלה קמפיין המשך לסמסטר ב' תחת הסיסמא "סימן שהצלחת". הקמפיין יעלה היום למשך כשבועיים באתרים כגון: גלובס, TheMarker, הארץ, ביזפורטל, NRG, במקביל למהלך פרסומי הכולל גם את המדיה הכתובה בעיתונות היומית והענפית ודיוור ישיר. הקמפיין המועלה באמצעות משרד הפרסום "סופרפוש" פובליסיס דיאלוג נאמד בהיקף של כ-600 אלף ₪.